Moskvič 403

Zvenku se kromě zadních světel téměř nelišil od předchozího modelu, jen vývozní varianty měly občas jinou masku, o něco širší. Jiné byly nápravy a některé prvky řízení, často od Moskviče 408.

Pedály jsou nyní všechny podvěsné. Spojka byla ovládána již hydraulicky, hlavní brzdový válec byl přesunut do motorového prostoru. Vůz dostal ostřikovač čelního skla s mechanickým ovládáním. Nové jsou některé prvky u brzd, volant, přepínač ukazatele směru je nyní nalevo od volantu, oproti předchozím verzím, u kterých byl nad volantem. Některé poslední Moskviče mohly mít již motor 408, který se vyráběl do 80. let a byl použit na mnoha modelech Moskvič.

Moskvič 403 se vyráběl od prosince 1962 do července 1965. Jednalo se o přechodný model od 407 na 408. Celkem bylo vyrobeno 105 726 Moskvičů 403, z toho 50 612 vozů šlo na export.

Verze kombi má označení 424 a furgon 432. Motor je s objemem 1,3 litru a výkonem 45 koňských sil. Převodovka je čtyřstupňová. Maximální rychlost je 115 km/h, zrychlení z nuly na 100 km/h za 36 vteřin. Spotřeba okolo 9 litrů na 100 km.

Cena nového vozu v 60. letech byla 2 500 rublů.
HLAVNÍ STRANA | AVTOEXPORT | AUTOMOBILY | KONTAKTY
GAZ | UAZ | Lada | | Moskvič | ZAZ | ZIL | KAMAZ | MAZ | Ostatní