UAZ-3160

Vývoj nového vozu započal v roce 1980. Model s označením 3160 obdržel modernizovaný rám a novou karoserii vyvinutou společně s továrnou VAZ. Velkým problémem bylo zachování pětidvéřové karoserie na krátkém rozchodu kol, odpovídajícímu třídveřovým vozům většiny světových výrobců.

Výsledný automobil se lišil mnohem větším komfortem a lepšími technicko-ekonomickými ukazateli. Kvalitnější lakování vozu, střešní okno, moderní prvky osvětlení, větší prahy, výborný výhled z vozu, moderní přístrojovka, vybavení interiéru odpovídajícího moderním osobním automobilům. Interiér je 7 místný, vzadu má totiž dvě sklopné sedačky.

Současně byly u vozu problémy se stabilitou a ovladatelností, proto proběhly různé úpravy, ze kterých vznikl nový model, UAZ-3162 Simbir s prodlouženou karoserií a podvozkem s novými nápravami.

Krátký UAZ-3160 Combat se vyráběl od roku 1997 do roku 2004.

Dalo by se říci, že nástupcem se po nějaké době stal UAZ Patriot Sport, který je oproti klasickému Patriotu kratší.

Motor vozu je čtyřválec s objemem 2,7 litru a výkonem 128 koňských sil. Převodovka je pětistupňová. Maximální rychlost 150 km/h. Spotřeba okolo 10 litrů na 100 km.

HLAVNÍ STRANA | AVTOEXPORT | AUTOMOBILY | KONTAKTY
GAZ | UAZ | Lada | | Moskvič | ZAZ | ZIL | KAMAZ | MAZ | Ostatní